Darmowa dostawa od 200 zł | Zamów telefonicznie  +48 531 546 869 (Pon - Pt: 8.30-16.30)

Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

JAK DOKONAĆ ZWROTU DYWANU, PROCEDURA ZWROTU TOWARU

  1. Jeżeli jesteś zdecydowany dokonać zwrotu towaru, należy na stronie internetowej wypełnić ZGŁOSZENIE ZWROTU możesz również dołączyć go do zwracanego dywanu (upewnij się, że wpisane przez Ciebie dane nie są widoczne dla osób postronnych)
  2. Bardzo dobrze spakować dywan, aby podczas transportu nie uległ zniszczeniu. Towar, który ulegnie zniszczeniu w transporcie z przyczyn złego zapakowania przez klienta nie będzie traktowany jako zwrot.
  3. Zapakowaną przesyłkę należy odesłać na adres naszego magazynu, którym jest Dywanopol Polska; ul. Krasińskiego 30; 48-300 Nysa
  4. Klient we własnym zakresie organizuje zwrot zakupionego towaru oraz pokrywa koszt doręczenia przesyłki do sklepu internetowego
  5. W chwili, gdy dywan dotrze do nas, sprawdzamy czy nie był używany i postępujemy zgodnie z wytycznymi. Do 14 dni zwrócimy pieniądze na rachunek bankowy podany w formularzu zwrotu.
  6. UWAGA!!! Produkty wykonane na indywidualne zlecenie klienta (chodniki cięte na metry, ingerencja w rozmiar bądź kształt dywanu) nie ulegają zwrotowi.
Zaufane Opinie IdoSell
4.85 / 5.00 587 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-05-16
Wszystko ok
2024-04-22
Szybka i sprawna obsługa
pixel